אם שאלתם את עצמכם כמה קל לבנות מותג חשבו על כל העסקים שקל לכם לזכור הודות ללוגו או למשהו גרפי יוצא דופן שתפס את תשומת לבכם ועושה לכם את זה. זאת בדיוק המטרה כשבונים ומעצבים לוגו למספרה או לכל עסק אחר שאנחנו ממתגים. בדיוק כמו בניית אתר, עיצוב לוגו מחייב עבודת אפיון מדויקת כדי לדעת מהן המטרות שלכם מעבר למיתוג חזק שמושך לקוחות ומדבר בשפה שלכם ושל הלקוחות שלכם. אתם יודעים שאם אתם מזהים מספרות אחרות לפי העיצוב של השלט על המבנה זה כבר אומר שהלקוחות יודעים בדיוק לאן לבוא ואת מי הם מחפשים וזה מה שנחוץ גם לכם – זיהוי מהיר ומדויק עם מה שיש לכם להציע להם.
איך עושים את זה?
בכל בניית אתר לעסק חשוב לדעת מיהם הלקוחות שלכם לא פחות מאשר להבין מה העסק שלכם מוכר. הלקוחות שלכם יכולים להיות מתוחכמים, מהירים, ענייניים, בעלי דרישות רבות או פשוטות יותר או שהם פשוט מחפשים עסק אמין להיכנס אליו ולהזמין שירותים ומוצרים ממנו. אם אתם אנשי מקצוע שיש להם שירות מקצועי מיומן להציע להם אפשר לשלב את זה בלוגו כשהוא כולל גם את הרמז למקצוע שלכם או לתוצאות המעולות שהוא מבטיח ללקוחות שלכם. התחושה, למשל, היא המוטיב שאפשר להשתמש בו במקרה כזה. בדוגמאות מפורסמות מעסקים שונים אנחנו יודעים שאפשר לעצב לוגו שנותן תחושה של ניקיון, מהירות, קלילות, חמימות, ביתיות, אלגנטיות, יסודיות ועוד וזה חלק מהקווים המנחים של מי שמעצב לכם אותו.
איך תוכלו ליהנות מהליך מיתוג על ידי לוגו?
כשאתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם, כמו במספרה למשל, עיצוב לוגו יכול לקחת בחשבון את האפשרויות הכי מתאימות לכם שמדברות אליכם בשפה ברורה ונראות לכם כמו לוגו שהייתם מעצבים בעצמכם. אם מדובר בתחושה של חידוש והתרעננות אחרי ביקור במספרה אפשר למצוא מוטיבים גרפיים שיבטאו את זה גם לאתר וגם ללוגו שלכם. זה חשוב כדי שתהיה אחידות בשפה וכל מה שמייצג אתכם יבטא את אותו המסר שהלקוחות יזהו מיד מבלי להתעכב ולנסות לזהות מחדש מי אתם.