כשפותחים עסק או כשמנסים לרענן עסק קיים מסתכלים תמיד בעיניים של לקוח כדי להבין מה הוא משדר ומה לקוחות מחפשים בעסק הספציפי הזה. כך אפשר לכוון טוב יותר את הבנייה של העסק נכון מבחינת המותג, השיווק שלו לקהל והאפיון שלו בכל הנכסים הדיגיטליים שלו. כאשר עושים זאת נכון זה אומר שמצאתם את הדרך הטובה ביותר למכור את העסק לקהל וזה כולל עיצוב לוגו, הקמת אתר ושיווק העסק בשפה עיצובית אחידה שמשדרת את המסר מיד. זה נכון לכל עסק בכל תחום שהוא, כולל לוגו קונדיטוריה או כל ענף אחר, וזה נכון במיוחד למקום כמו עסק לממכר מזון שצריך להתחבר מידית לכל מה שהוא משדר – אוכל טעים, מנחם, מעורר זיכרונות וחושים, מספק טעם וחוויית ביקור וקנייה נעימה.
לבנות אתר נכון עם לוגו
תחום בניית אתרים, למשל, בונה כל אתר לפי העקרונות האלה כדי להקל על לקוחות לזהות את העסק שלכם מיד ולקשר אותו לעיצוב מזמין ונעים, כזה שממתג אתכם ומקשר אתכם אוטומטית לעיצוב גרפי ולצבעים מסוימים. אם בחרתם נכון והלוגו שלכם מוצלח, הוא יתחבר מיד ובטבעיות לעסק שלכם ויזהה אתכם גם מבלי שקוראים אפילו מילה אחת בפרסומת. פשוט מזהים את הלוגו שלכם ויודעים שזהו לוגו של בית עסק עם איכות ומסורת הכנה. עבודת עיצוב לוגו מתבססת על ההבנה שיש לכם משהו ייחודי להציע שאין למישהו אחר, יחד עם מאפיינים אישיים שלכם שאתם רוצים להנציח ולהראות בלוגו שלכם.
מה חשוב לדעת על לוגו ואתר?
בכל בניית אתרים הצבעים והעיצוב הגרפי הם הסימן המסחרי שלכם שחייבים להתאים לכל שאר הפרסומים והמיתוג והנכסים הדיגיטליים שלכם. אנשים שנכנסים לקונדיטוריה שלכם יזהו את העיצוב של שלט הכניסה עם הלוגו שנמצא גם באתר שלכם, על שקיות המאפים והקופסאות וגם בכל דף עסקי שלכם במדיה החברתית – אינסטגרם, פייסבוק ועוד. לכן, חשוב לעשות את זה נכון, למצוא לוגו ועיצוב שיתאימו לכל מקום כך שיהיו נכונים לכם ויביעו בדיוק את הרוח של העסק שלכם ואת הערכים שאתם מאמינים בהם ורוצים למשוך לקוחות שמחפשים בדיוק את מה שיש לכם להציע להם.