בעלי עסקים שהם אנשי מקצוע שדורשים מיומנויות כדי לטפל במכלול של בעיות הם אתגר רציני של כל עיצוב לוגו ואין ספק שאחד מהם הוא גם לוגו שיפוצים. כדי לדעת בדיוק מה צריך להיות בלוגו יש לתשאל את בעל העסק ולכוון לשיפוצים החשובים והרווחיים לו ביותר, כדי שיקבלו ביטוי מדויק בלוגו. לוגו כזה חייב להיות מדויק יחד עם דיוק של בניית אתרים לעסקים כאלה. מילות החיפוש, המוטיבים הגרפיים והמידע שמקבלים מהם חייבים לדבר על השיפוצים הספציפיים של בעל העסק, אחרת אנשים מבינים מזה את המסר הלא נכון. שיפוצים יכולים להיות מגוונים ולהתפרס על כל מיני תחומים ולכן התשאול יכוון יותר טוב למסר שהשיפוצניק רוצה להעביר.
חשיבות הדיוק בעיצוב הלוגו
נהוג לחשוב שלוגו חייב לדייק בתחושה שהוא יוצר אצל הלקוחות הפוטנציאליים אבל חשוב שיהיה בו גם מידע מדויק שאינו מטעה. במובנים רבים הלוגו חשוב לפעמים יותר משם העסק כי הוא כרטיס ביקור מידי. אם מי שמביט בו ויכול לנחש לבד ובלי שם העסק או פרטים נוספים במה העסק הזה עובד זה בעצם מוכיח שהלוגו היה מדויק. אנחנו לא רוצים ליצור רושם מוטעה ולכן עיצוב לוגו לא יכלול מה שאינו רלוונטי לעסק. כשאתם מקבלים לוגו אתם צריכים להרגיש אתו נוח וגם להרגיש בדיוק מה שלקוחות מרגישים כשהם רואים את זה. כך תבינו גם מה מושך אליכם לקוחות ולמה המעצבים של הלוגו בחרו דווקא בדגשים אלה. זה עוזר בכל מקרה גם להגדיר טוב יותר את המטרות ואת האפיון שלכם.
פרסומים מעוצבים בשפה אחידה
חשוב לדעת שכל הפרסומים שלכם צריכים להיות בעלי שפה אחידה כדי לא לבלבל את הלקוחות שמחפשים את הצבע של הלוגו שלכם גם באתר וגם בפייסבוק שלכם. כשאתם מזמינים גם בניית אתרים העיצוב ידבר באותה שפה ממתגת כדי שאותה אווירה ואותה תחושה יתקבלו גם באתר. כשעושים את זה נכון הלוגו והאתר שלכם יהיו מגנט שמושך קהל והם יישארו באתר כמה שיותר לקרוא תכנים שלכם ועל השירותים שלכם. עיצוב נכון וידידותי למשתמש גם יעניק להם חוויית גלישה מהנה באתר המקצועי שלכם.