אין ספק כי המהפכה האמיתית הקשורה לרשת האינטרנט נוגעת למיתוג עסקים קטנים. בגלל אופי ומבנה הרשת, שמכילה את כולם באוויר, יכולה כל חברה קטנה כגדולה להתנהג ברשת כמו קונצרן ענק וזה היתרון הגדול היום של עסקים קטנים.
בעבר אם ניקח לדוגמה את העסקים הקטנים בעולם הפרסום אוף ליין, הרי שמבחינת יכולת תקציבית רק חברות גדולות ומרכזיות במשק, היו יכולות להרשות לעצמך לצאת בקמפיינים עתירי תקציב בעלי נוכחות רציפה, מתמדת ויקרה. היום, כלי הפרסום ברשת שהם בעיקרם טכנולוגיים, זמינים ונגישים לכל עסק קטן כגדול וגם עסקים קטנים יכולים להשתמש בהם ולצאת בקמפיינים לא יקרים אבל בהחלט כדאיים. מיתוג טוב, עיצוב לוגו קולע, קידום מפולח והשמיים הם הגבול.
כלי המדידה ופילוח קהלי היעד במיתוג עסקים קטנים!
יש לרשת האינטרנט כל כך הרבה כלים טכנולוגיים שמומחי המיתוג של משרד פרסום ג'נסיס משתמשים בהם לטובת מיתוג עסקים קטנים, והם נותנים תוצאות נהדרות.
רימרקטינג למשל זהו כלי המציע מוצרים או שירותים לגולשים שהביעו עניין בתחומים מסוימים. ברשת הכול מתועד מי נכנס לאן וכמה, ובמה הוא התעניין והאם הוא השאיר פרטים ולכן קל מאוד לפלח קהלי יעד ולספק להם מודעות או באנרים בתחום העניין שלהם ולכן כאשר מומחי המיתוג של חברת ג'נסיס עושים מיתוג לעסקים קטנים, הם יודעים יפה מאוד שמבחינת הגולשים לא מעניין אותם אם זה עסק קטן או גדול ואפשר בהחלט לעשות מיתוג מול קהלי היעד שמגלים עניין עפ"י הכלים המדידים שהעלו אותם בתוצאות הלקוחות הפוטנציאליים.
כך זה עובד גם בגוגל, גם במיתוג בפייסבוק וגם ברשתות חברתיות אחרות. מיתוג עסקים קטנים הוא הכי זמין והכי קל היום ולא בכדי הוא מועיל בכל השלבים של פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק או רשתות חברתיות אחרות.
מיתוג עסקים קטנים- רק בחברת מיתוג!
יחד עם היתרון הגדול שיש לרשת בחשיפת עסקים קטנים לצד עסקים גדולים ללא שום הבדל, יש לזמינות של כלי הפרסום והמיתוג ברשת גם חיסרון גדול, שהם נגישים גם לאנשים שהם לא מקצועיים ואשר השימוש בהם, עלול לגרום נזק יותר מאשר להועיל. תחשבו אתם מתחילים תהליך מיתוג עם קידום אורגי בגוגל, מישהו לא מקצועי יכול לעשות לכם יותר נזק מתועלת. אל משרד פרסום ג'נסיס מגיעים כל מיני בעלי עסקים קטנים שנעשה להם מיתוג שלא מתאים להם כלל, ומומחי המיתוג של ג'נסיס צריכים להכניס אותם לתהליך של מיתוג עסקים קטנים מההתחלה עם קונספט ומסרים חדשים. גם אם אין הבדל בחשיפה ברשת בין עסקים קטנים וגדולים, יש חוק אחד חשוב בפרסום שצריך לזכור – אל תציג עסק קטן כמו עסק גדול כי יש אנשים שרוצים דווקא את העסק הקטן, האישי והטוב.
זה בדיוק המקום שעסקים קטנים נופלים בו במיתוג שגוי.