
מהו תהליך של מיתוג עסקי?
תהליך של מיתוג עסקי מתחיל ברעיון. נאמר שיש לך ביד מוצר איכותי, חדשני, אחר, כזה שאין אותו בשוק, כזה שהיית רוצה להחדיר לשוק אבל מלבד זאת שאתה רוצה להחדיר אותו לשוק, אתה רוצה להגיד עליו כל מיני דברים שעוד לא אמרו על מוצרים דומים. (בתנאי כמובן שיש מה להגיד עליו…).
אז עכשיו אתה צריך להתחיל לעשות לו מיתוג עסקי. מה זה בדיוק?
שלב ראשון במיתוג עסקי – להגיד את האמת!
כשאתה קונה חולצה של מותג ספורט ידוע שמבטיחה לך שהיא מנדפת, מאווררת ושאתה יכול לרוץ הרבה יותר מהר, אתה תנסה לרוץ הרבה יותר מהר. אבל אז יכול להיות שתגלה שהחולצה הזאת לא מספיק מנדפת. מסקנה: המותג העסקי הזה לא אמר את האמת.
התגובה שלך תהיה מאוד פשוטה: אתה תחזור לחנות שקנית ממנה את החולצה, תדרוש את כספך חזרה ויותר כף רגלך לא תדרוך בחנות הזו ובוודאי שלא תמליץ על המותג הזה לחבריך.
מסקנה סופית: מותג עסקי לא יכול למכור ללקוחות שלו שקרים.
שלב שני במיתוג עסקי- צרו איכות, צרו מיתוג!
כדי להתמתג צריך להיות שווים מיתוג. כלומר- זה עובד כמו מעגל קסמים אם המוצר שלכם איכותי וברמה גבוהה הוא יכול להתמתג אם לא הוא לא מותג עסקי ואתם לא תוכלו להגיד עליו שהוא כזה, אם הוא לא כי אז אתם לא תדברו אמת, ושקרים ומיתוג לא הולכים ביחד.
מסקנה סופית: מיתוג עסקי הולך עם איכות!
שלב שלישי- התחילו להתמתג!
אם המוצר או השירות שלכם אכן יצרו נישה חדשה, אמירה או מסרים ושימושיות מעניינת, שאין כמותם עוד בשוק, יש לכם בהחלט מותג עסקי ביד.
כעת אתם צריכים להתחיל למתג את המוצר הזה ולעשות זאת בחוכמה שתתאים לאיכות שלו בשוק שלו.
אנחנו מיתגנו כבר אלפי מוצרים, שירות ואנשים שהיום הם בולטים, זכירים, מיוחדים ונתפסים כמותגים איכותיים. הסוד הכי גדול שלנו בתהליך של מיתוג עסקי, זה שיש לנו צוותים של אנשים כל כך קריאטיביים, שכל תהליך של מיתוג יוצר שפה חדשה לכל לקוח, רק שלו, שהולכת איתו כל הדרך ויש לנו הצלחות מוכחות שגם מתבטאות איך לומר בקיצור- גם בקופה!!!
שלב רביעי- מי המתחרים של המותג שלכם?
הדבר הראשון שאנחנו עושים לפני שאנחנו מתחילים לטפל בתהליך של מיתוג עסקי של לקוח חדש, זה לבדוק את השוק אליו שייך המוצר ולהבין מי המתחרים שלנו. בדיקת המתחרים תעלה בוודאי מוצרים דומים, אסטרטגיות שיווקית, חוזק וחולשות, דינמיות בשוק, הזדמנויות ומגמות.
את כל אלה נתרגם לשפה מותגית ללקוח שלנו, כדי לא להיות דומים למתחרים, כדי לבוא עם שפה חדשה, כדי לבלוט, להתבדל, להציג את היתרונות הבלעדיים שלנו ולגרום ללקוח שלנו להרים ראש מעל כולם.
מיתוג עסקי דיגיטלי באינטרנט!
מיתוג עסקי דיגיטלי בעצם מנסה לסייע לחברות ובתי עסק להבליט את האתר שלהם ברשת ולשווק את עצמם בקניון העצום הזה שנקרא "אינטרנט". בגוגל מדברים על טריליון כתובות אתרים, אבל הנתון הזה לא ממש מדויק כי חלק מהכתובות שייכות לאותו לקוח, מה שאומר שאם אתם רוצים היום לבלוט ברשת- גם אתר אחד מעולה לא מספיק, צריך הרבה יותר. פרסום בגוגלעובד, השאלה איך עושים זאת נכון.
איזה אתר אתם צריכים?
הדבר הראשון בדרך למיתוג עסקי דורשת כמובן בניית אתרים בצורה מותאמת לעסק, ולכן כל אתר חייב להיות:
- מותאם לכם.
- בנוי טכנולוגית לקידום.
- קל לניווט.
- ממשק ידידותי למשתמש.
- תכנים מעולים ולא פחות.
- חלוקה נכונה של דפים וטקסטים.
- חשיפה ונראות בולטים.
- ויז'ואל שמתאים לכם בדיוק.
- מותאם למובייל.
- נגיש, קל לניווט וברור.
לוגו לוגו בונה אתרים לטובים ביותר!
אנחנו מעסיקים אנשי תוכנה ופיתוח שהתפקיד שלהם זה לבנות לכם אתר יציב. אתר יציב הוא כמו בית. הוא חייב לעמוד זקוף בטלטלות, בסערות ובסופות הכי גדולות של השוק שלו והמתחרים שלכם. כלומר אתם בתחרות ואתם צריכים לדעת את זה וככל שהאתר שלכם יהיה יותר משוכלל ובנוי ומותאם לכם, כך תוכלו לנצח את הרשת ואת המתחרים שלכם.
בניית אתר טוב נעשית ראשית מתוך אפיון הלקוח, קהלי היעד שלו, בדיקת המתחרים והתאמת האתר לצרכים של הלקוח ובאופן כזה שיבדל אותו מאחרים. מחשבה על התהליך של קידום אורגני בזמן בניית האתר תזניק אותו לפסגה של גוגל.
אתר בלי קידום זה אתר מת!!!
בניתם לכם אתר, מעולה! אבל אם לא תקדמו את האתר הזה, מבחינת הגולשים והרשת הוא פשוט לא קיים, כך שאם אתם חושבים על האתר כחלק מאסטרטגיה של מיתוג עסקי תם חייבים לקדם את האתר שלכם כדי שהוא יצוץ איפה שהוא צריך לצוץ ובעיקר במקומות הראשונים בגוגל. אצלנו עושים את זה הכי טוב והאתרים של הלקוחות שלנו זוכים לאופטימיזציה מעולה ומדורגים במקומות גבוהים.
אתם פשוט יכולים לבדוק אותנו ולהתחיל איתנו תהליך של קידום בגוגל. ככל שתהיו אתנו יותר זמן, כך תתקדמו יותר מהר…
ועכשיו לשיווק!
אחרי שבניתם אתר שהוא מיתוג עסקי שלכם ואחרי שקידמתם אותו הגיע הזמן לשווק את עצמכם. האינטרנט וגם הפייסבוק הם פלטפורמות מצוינות לשיווק וכל הגדולים והקטנים כבר שם, ולכן אם אתם רוצים לשחק את המשחק הדיגיטלי, גם אתם חייבים להיות שם.
אתם יכולים לבחור בין קידום ממומן (PPC) של באנרים ומודעות בקמפיין שיווקי בגוגל או בקידום אורגני שיושיב את הקופירייטרים המעולים שלנו לכתוב לכם מאמרי תוכן שיש להם ערך עליון בתחום מילות המפתח וקידום האתר שלכם.
לחלופין אתם יכולים גם לנצל את הפייסבוק ולהתחיל תהליך של פרסום בפייסבוק כדי לשווק את עצמכם בחוכמה, וזה לא פשוט "לתפוס" את הלקוחות שלכם בדיוק כשהם רק נכנסו לעשות לייק לצה"ל, כלומר- קמפיין שיווקי בפייסבוק דורש הרבה יותר מכתיבה חכמה, הוא דורש ביצועים מזהירים במקום שבו כל החבר'ה נפגשים און ליין רק כדי לדבר על המסיבה הבאה והוא חייב לעשות לכם בכמה פוסטים מיתוג עסקי שיזכיר לכולם מי אתם ולאן פניכם מועדות…
אנחנו מחזיקים בקופירייטרים מעולים ובעלי ניסיון שכל מאמר שלהם זוכה לאלפי צפיות, זה משום שאנחנו דורשים מעצמנו הרבה מאוד ותוכן מעולה שעושה לכם מיתוג עסקי- מייצג אתכם וגם אותנו.