נעים מאוד אנחנו לוגו לוגו
המשרד המוביל בישראל למיתוג עסקי ועיצוב לוגו לעסקים
רבים שואלים אותנו מה הפך אותנו למשרד המוביל למיתוג עסקי ועיצוב לוגו לעסקים, בשלוש מילים: ידע, נסיון ויצירתיות, שלושה מרכיבים שהופכים כל עסק למותג מנצח. יש לנו את הידע של הקופירייטרים, המעצבים והמאפיינים שלנו שלמדו חקרו והשכילו בעולם הפרסום, העיצוב והשיווק. יש לנו את הניסיון של מאות תהליכי מיתוג עסקי ועיצוב לוגו לעסקים וכן יש לנו את היצירתיות, לראות את העסק שלך וליצור עבורו את הנראות הטובה ביותר. אבל זה לא הכל. יש לנו גם הבנה עסקית מפותחת, תהליכי עבודה חכמים ואת היכולת המוכחת להוביל מיתוג עסקי נכון ומקצועי בעולם הדיגיטלי. כל אלה מובילים את העבודה לחוויה יוצאת דופן.
היינו ממליצים לכם פשוט לפנות אל מאות העסקים שבחרו להפקיד את מיתוג העסק שלהם בידיים המקצועיות של צוותי העבודה שלנו, שיספרו לכם הם, כיצד הם עשו את הבחירה הנכונה. אנחנו יכולים להפליג במילים, אבל הם יעשו זאת בצורה טובה ואותנטית יותר.
נשמח לשמוע מכם, באמת.
מעוניינים במיתוג עסקי מנצח? צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו תוכנית מיתוג עסקי ללא התחייבות!
עיצוב לוגו
הלוגו שלך הוא החתימה שלך. הוא מגלם בתוכו את מהות העסק, הערכים והשירותים שהוא מספק. לוגו מטרתו לספר סיפור, להוביל את הלקוח דרך חוויה ויזואלית המספרת את המהות של העסק בתמונה אחת.
כאשר עסק או מוצר מתחיל תהליך של עיצוב לוגו הוא צריך לשים לעצמו את הדגש על החוזק שלו כחברה, כשירות כעסק, לכל לוגו יש מטרה מסוימת שצריך לתת לה דגש לפני שלב העיצוב. כאשר מתחילים תהליך של עיצוב לוגו עם איפיון נכון של הלוגו כגון בחירת מבנה הלוגו (מבוסס כיתוב, מבוסס סמל או משולב), יחד עם הצבעוניות המתאימה והערכים המובילים מגיעים להצלחה המיטבית. מגיעים ללוגו מנצח שמשדר בדיוק את נקודות החוזק של העסק או השירות ואת המטרה העיקרית שמעוניינים לשדר ללקוחות. עיצוב לוגו מקצועי הוא סוד ההצלחה לעסק. סוד ההצלחה שהופכת את העסק – למותג.
עיצוב אתר אינטרנט
אתר האינטרנט שלך הוא חלון הראווה שלך, ככל שהוא ייראה יותר טוב, כך הוא ייראה רציני ומכובד. אתר מכובד מראה על עסק מכובד שלקוחות פוטנציאלים ירצו לקנות בו. פשוט. יש היום שני עולמות, העולם האמיתי והעולם הוירטואלי ולכן עסקים רבים פונים אל חברת בניית אתרים מקצועית כדי להציג את האתר הטוב ביותר ללקוחות שלהם.
בעולם האמיתי יש חנויות בעלות חלונות ראווה, יש משרדים עם דלפק ומזכירה ויש מסעדות עם שולחנות וכיסאות. בעולם הוירטואלי קיימים אותם הדברים, אך בצורות שונות ובאופן הרבה יותר נגיש. במיתוג עסקי, כמו בעולם האמיתי ככל שחברה תראה יותר טוב, תעוצב בצורה המתאימה לקהל הלקוחות, כך המדדים העסקיים יחייכו. אתר אינטנרט מקצועי מעצב את התפיסה של אנשים על בית העסק ומכניס או מרחיק לקוחות פוטנציאלים. מיתוג עסקי מנצח, כי מגיע לאתר שלך.
עיצוב כרטיס ביקור
עיצוב כרטיס ביקור הוא חלק ממיתוג עסקי, הוא מגיע יחד עם העיצוב לוגו והשפה הגרפית של העסק שלך. עיצוב כרטיס ביקור הוא רישום של רושם ראשוני וכמו שכולם יודעים אין תחליף לרושם ראשוני, בוודאי בעסקים.
מה הוא כרטיס ביקור טוב? למה הוא חשוב כשמדובר במיתוג עסקי? הוא מתחיל ונגמר בעיצוב שלו המכיל את מהות העסק, הערכים והשירותים שהוא מספק. לעיתים עיצוב כרטיס ביקור יכיל גם טוויסט קריאייטיבי המעביר את הייחודיות שלו. רצוי להפקיד את עיצוב כרטיס הביקור בידיים מקצועיות ויצירתיות, כך עולה הסיכוי שכרטיס הביקור שלכם יציג בצורה הטובה ביותר את אישיות המותג ויעביר בצורה המיטיבה את השירות שאתם מספקים.
"מותג הוא פיסת הנדל"ן היקרה ביותר בעולם פינה במוחו של מישהו"
ג׳ון הגרטי
בניית שפה מיתוגית
יש עברית, יש אנגלית, יש סינית ויש שפה מותגית, השפה שבה המותג שלכם משתמש בה. במילה, בצבע, בצליל ובתמונה. מדובר במערכת חוקים או קווי יסוד שעל פיהם המותג שלכם מתקשר עם קהלי היעד שלו. כאשר מדברים על מיתוג עסקי, בניית השפה היא הבסיס של עבודה זו.
ככל שהשפה המותגית תתאים לערכים ולמטרות העסקית שלכם, כך התוצאות העסקיות יהיו יותר טובות. היתרון הגדול של השפה המותגית היא מערכת כללים מוסדרת לכל מוצר פרסומי או שיווקי שתרצו להכין. במיתוג עסקי, השפה המותגית מוצגת בספר מיוחד הקרוי ספר מותג. ספר זה הוא "התנ"ך" של מיתוג העסק של פיו כל מעצב, קופירייטר או כל איש מקצוע אחר צריך להתיישר על פיו. בניית שפה מותגית היא הבסיס למיתוג מוצלח.
סקר שוק וניתוח מתחרים
כל תוכנית עסקית או שיווקית טובה ונכונה מכילה סקר שוק וניתוח מתחרים. סקר שוק, סוקר את הזירה העסקית בה העסק עובד, המכיל בתוכו גם את ניתוח המתחרים. ניתוח המתחרים בודק לעומק כל מתחרה של בית העסק או החברה והוא קריטי לתהליך של מיתוג עסקי.
הקמת עסק או חברה היא אתגר שמצריך הכנת תוכנית אסטרטגית. אותה תוכנית מכילה גם סקרי שוק וניתוח מתחרים. מתבצעת בדיקה האם קיימת כדאיות כלכלית להקמת העסק, מה גודל השוק, מה אנשים מחפשים ואם כן מה היא רמת התחרויות, כאן, נכנס גם מרכיב ניתוח המתחרים. אין תהליך של מיתוג עסקי ללא ניתוח מתחרים וסקר שוק. ככל שניתוח המתחרים נעשה בצורה מעמיקה ומקיפה יותר כך העבודה המיתוגית מבוצעת בצורה מדוייקת יותר, וכשדברים מדוייקים יותר כך העסק עובד טוב יותר.
כתיבה שיווקית
כתיבה שיווקית טובה יכולה לתרום לעסק או לחברה שלך בצורה משמעותית. בחירת המילים הנכונות, כחלק ממיתוג עסקי, כאלה המניעות לפעולה, הן לעיתים ההבדל בין עסק שהשיווק שלו יעיל לבין עסק שהשיווק שלו מקרטע. עסקים שהשכילו להשקיע בכתיבה שיווקית טובה ראו שינוי משמעותי בשורת הרווח שלהם.
היה מי שאמר שמילים הם נשק לא פחות קטלני מנשק פיסי. כך גם בעסקים. אתר או כל מוצר פרסומי או שיווקי המושחז במילים חדות, פוגע בול במטרה. מדובר במרכיב חשוב בכל תהליך של מיתוג עסקי. למילה הכתובה יש השפעה גדולה מאוד על החלטות הקנייה של אנשים, על כן יש להפקיד את העבודה בידיים מקצועיות שמצד אחד מבינות עסקים ומצד שני יודעות לקחת את העסק שלך ולהסביר אותו בצורה כזו שאנשים ירצו לקנות או לצרוך אותו. מי שאמון על הכתיבה הוא בדרך כלל קופירייטר או איש תוכן רב תחומי שמכיר את השפה על בוריה ויודע כיצד לייצר ממנה ערך עסקי.