סוגים שונים של לוגואים ומה נכון יותר עבורי?

ההחלטה להקים עסק היא לא החלטה פשוטה. היא סוג של אמירה: אני קובע איך ייראו חיי, כמה אעבוד ואיזה סוג של שירות אתן ללקוחות שלי. מי שבוחר להקים עסק מאחל לעצמו הצלחה אך גם מבין היטב שעליו להתאמץ הרבה מאוד. בניגוד לאנשים שכירים, אם בעל עסק לא יעבוד לא יהיה לו כסף. החלטת להקים עסק ואתה תוהה מה עליך לעשות כדי להצליח? חשוב שתבין: לוגו לעסק זה מסוג אותם הדברים שאי אפשר לוותר עליהם. הלוגו של העסק שלך מספר סיפור ולמעשה, על ידי תמונה אחת הוא מעביר מסר שלם ללקוחות. לכן יש טעם לעצור, לתת את הדעת על הנושא הזה ולחשוב עליו ברצינות. אפילו אם העסק שלך כבר פעיל ועוד לא השקעת בנושא הזה, עכשיו זה הרגע הנכון, כי כל עסק חייב לוגו.

איזה מסר אתה באמת רוצה להעביר?

כשמדברים על סוגים שונים של לוגו מדברים, למשל, על לוגו צבעוני או על לוגו בשחור-לבן. מדברים על לוגו שכולל רק מילה אחת – את שם העסק, או לוגו שלא כולל בכלל מילים אלא תמונה. עולם הלוגואים הוא עולם ומלואו ולכן ברור מדוע אתה צריך לעצור ולחשוב במה למעשה אתה מעוניין. כדי שתוכל להבין איזה לוגו נכון יותר עבורך, אתה צריך להחליט איזה מסר אתה רוצה להעביר ללקוחות שלך. האם המסר הוא של שובבות? עדכניות? טכנולוגיה ברמה גבוהה? או שאולי המסר הוא שאפשר לסמוך עליך ועל העסק שלך כי אתה רציני? ככל שתדע להגדיר טוב יותר את המסר, כך יהיה לך קל יותר להחליט איך הלוגו באמת צריך להיראות.

לוגו מעצבים בעזרת המומחים

ברור לך שהלוגו צריך להיות יפה ומיוחד אבל אין לך מושג מאיפה להתחיל את העיצוב שלו? אתה לא לבד. למעשה, זה קורה לרוב בעלי העסקים. לכן כדאי שתפנה עוד היום אל חברת לוגו לוגו, כי כאן תוכל להיות בטוח שאתה בידיים טובות. החברה וותיקה ומקצועית ביותר. היא נתנה שירותי עיצוב לוגו כבר לאין ספור לקוחות מתחומים שונים, כך שאין ספק שגם עבורך המומים של חברת LOGOLOGO יוכלו לעצב לוגו מנצח.

מאמרים נוספים