עיצוב לוגו בלוגו לוגו התחיל מחבר'ה שיודעים שהבסיס הטוב ביותר לעסק מוצלח זו נראות נכונה. נראות נכונה בעסק מתחיל בעיצוב נכון ובתצוגה נכונה של שירותי העסק והמסר אותו הם רוצים להעביר,זה הדבר הראשון שצריך לעשות בעסק שרוצה לעלות לאוויר, רבים מהעסקים בעולם נופלים וקמים על הבסיס הזה. הבסיס מתחיל בבחירת צבעוניות נכונה והתאמת קונספט מתאים, ולאחר מכן ממשיך בהעברת המסר בעזרת עיצוב לוגו איכותי שמתאר את החברה בצורה הטובה ביותר.
שלב המיתוג המתקדם
לאחר עיצוב הלוגו, יש לעבור לשלב המיתוג המתקדם יותר- עיצוב כרטיס ביקור, עיצוב ניירת עסקית משרדית, עיצוב פולדרים, ברושורים ולאחר מכן שלב האינטרנט שמתבטא בבניית אתר שמציג את שירותי החברה או בבניית דף נחיתה שמציג את יתרונות החברה ואת השירות אותו החברה רוצה למכור. כל הדברים האלו נעשים על פי הצבעוניות של הלוגו ועל פי הקונספט שלו – שהם הבסיס למיתוג מקצועי לחברה איכותית.
לוגו של עסק צריך להיות מסוגנן בכמה פרמטרים- להיות בעל חזון, להיות מדויק, זכיר ופשוט למראה, רק רק הלקוחות של העסק שלך יזכרו אותך נכון ובכך העסק שלך יטמע בתוך תת המודע שלהם. יש להביא בחשבון בתהליך עיצוב לוגו שהלוגו צריך להיות מוצא חן בעיקר בעבור הלקוחות ולאו דווקא על פי האמוציות של בעל העסק, מה שנכון מבחינה ויזואלית בעבור בעל העסק, לא תמיד נכון ללקוח.
אנו בלוגו לוגו לוקחים בחשבון את כל הפררמטרים האלו והצוות שלנו עובר הכשרה שיווקית פעם בחודש על מנת שיוכל ליישם זאת בפרויקטים של הלקוחות שלנו. הצוות שלנו מורכב קודם כל ממנהל קריאייטיב שחושב על רעיונות שיווקים ולאחר מכן עובר לצוות המבצע שיוצר מס' סקיצות, לאחר מכן הסקיצות מועברות ללקוח ועוברות מס' ליטושים על מנת שהלקוח יקבל את הלוגו המבוקש. לאחר מכן כמובן שיש לבצע פעילויות פרסום באינטרנט ובכל מקום מתאים. חשוב להדגיש שמיתוג הינו כלי לצורך פרסום איכותי והם לא כלים פרסומיים.
לקבלת פרטים נוספים או הצעת מחיר, השאירו את הפרטים בטופס ונציג מטעם LOGO-LOGO יחזור אליכם בהקדם:
[contact-form-7 id="146" title="גדול" html_id="main-form"]