כל בעל מקצועות חופשיים כמו עורך דין, עיתונאי, רופא, פסיכולוג, מגשר ועוד נושאים אתם את מטען הערכים שלהם ואלה כוללים: השכלה, ניסיון, הצלחות, לקוחות, ראיית עולם, חזון ושיטות עבודה. כאשר גולשים נכנסים לאינטרנט ומחפשים למשל רופא שיניים, כיצד ידעו לבחור ברופא הנכון להם, ואיך מוצאים את ההבדלים בין אחד לשני?
מה שעושה את ההבדל בין אחד לשני הוא המיתוג האישי, שהוא מן הסתם גם מיתוג עסקי וזה צריך לבוא כמובן לידי ביטוי באתר ובנוכחות ברשת. בקמפיין שיווקי, במאמרים ובנוכחות מקצועית חזקה. את כל אלה עושה מיתוג.
כתיבה שיווקית לעורך דין!
קחו למשל אתר של עורך דין. עורך דין עסוק בכתיבה של מאמרים מקצועיים, פסקי דין שלו ועוד, אבל האם האתר שלו כתוב וערוך בצורה שיווקית, האם הוא מציג את עצמו כמותג אישי או עסקי?
מה זה אומר כתיבה שיווקית? לאדם הממוצע שמחפש עורך דין בנושא נדל"ן למשל לא מספיק לקבל מאמרים על תמ"א 38, הוא צריך משהו שישכנע אותו שהעורך דין המסוים הזה, זה בדיוק מה שהוא מחפש ואם לעורך דין הזה לא יהיו כמה מאמרים שיווקיים באתר, סביר להניח שאת המאמרים המקצועיים שלו יקראו רק קבלנים אבל הלקוחות לא ישתכנעו שהוא הכתובת לנושאים שלהם.
חוק ראשון בדרך אל מיתוג עסקי אישי- כתבו על התחום שלכם בצורה שיווקית ותמתגו את עצמכם.
איזה אתר יש לכם?
עכשיו אנחנו מגיעים לנושא כאוב במיוחד. מרבית האתרים של הרופאים, עורכי הדין ושאר בעלי המקצועות הללו, סובלים מויז'ואל אדיש, משעמם ולא מפתה בכלל. כלומר- אם אדם מחפש פסיכולוג והוא מגיע לעוד אתר אנמי, בלי לוגו מושך של מעצבת גרפית מקצועית, בלי שום כותרות, ויז'ואל מותאם ומעניין או סידור דפים ערוך וברור והצגה משכנעת של המומחה, אין שום סיבה שהגולש יישאר באתר הזה, והם באמת לא נשארים. מע
חוק שני בדרך למיתוג עסקי אישי- אתר של מומחה חייב להיות מותאם לו ויזואלית, משכנע שיווקית ומפתה גולשים.
מאמרים מקצועיים ופורומים!
מיתוג עסקי אישי של בעלי מקצוע צריך לקנות להם נוכחות מקצועית חזקה ברשת. זו יכולה לבוא לידי ביטוי במאמרים מקצועיים שמתפרסמים במקומות בולטים וזוכים לתגובות, או ניהול של פורומים מקצועיים בתחומם. כל אלה חושפים את המומחה, את היכולות שלו וממתגים אותו נכון. החוכמה למשל בכתיבת מאמרים היא לא רק בתחום המקצועי גרידא, אלא כזו שמחברת אותם לאקטואליה ואז כמות הקוראים והרלוונטיות של המאמר הרבה יותר גדולה.
חוק שלישי בדרך למיתוג עסקי אישי- תמיד אפשר לפתוח עוד פורום ולכתוב מאמר מקצועי מרתק.
תשווקו את עצמכם- הרשת היא אין סופית…
פעם אסור היה לעורכי דין לשווק את עצמם ואפילו לא לפרסם מודעת פרסום בדבר מומחיותם, החוק הזה כבר לא קיים ולכן גם הרשת היא פלטפורמה מעולה למכור כל מומחה בצורה מכובדת, השאלה היא מה עושים.
אנו מתמחים בתהליך של פרסום באינטרנט, בעריכת קמפיינים שיווקיים לרופאים, עורכי דין, פסיכולוגים, אדריכלים ועוד. הם זוכים לחשיפות גדולות ולנוכחות חזקה, ומצליחים לרכוש לקוחות חדשים ולעניין לקוחות פוטנציאליים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתייעץ אתנו איך נוכל לשווק אתכם, בלי שיווק ברשת כמעט ואין סיכוי שמישהו יכיר אתכם.